Arayıp da derdini izah edemiyorsun. Gönderilen cihaz gittiği gibi geri geliyor. HTC dsr 828 cihaz gönderdim cihazdaki arıza sürekli kapanmasıydı. Cihaza yapılan işlem fonksiyonel testi arama testi cihazın kapanmasıyla ilgili bir işlem yapılmadı ve cihaz aynı şekilde duruyor. Sanırım bu firma çalışanlarını sokakta bulduğunu getirip tezgahın başına oturtuyor sen bu işi yaparsın gel bu işi yap. Gönderdiğim cihazın ekranına ekran koruyucu takmıştım ve o koruyucu çatlamıştı servistekiler cihaz ekranı çatlak diye rapora yazmışlar. Bunların servis anlayışı bu kadar. Taktir milletin mümkünse bu servise cihaz göndermeyelim ve bu anlayış içinde. 1800 lira para verip cihaz aldım paramla rezil oluyorum.
Yorum Gönder