Merhaba, elazığ izetpaşa mahlesi servis çok kötü olduğunu belirtmek istedim örneğin bir cakmağı bozuk olan bir akastre fırını bakımını yapamadılar yapamadığı halde 35 lira servis ücreti aldılar, daha iyi bir servis imkanınız yok mu.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Merhaba, elazığ izetpaşa mahlesi servis çok kötü olduğunu belirtmek istedim örneğin bir cakmağı bozuk olan bir akastre fırını bakımını yapamadılar yapamadığı halde 35 lira servis ücreti aldılar, daha iyi bir servis imkanınız yok mu.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder