3 ay önce General Mobile 5 Plus aldım. Telefonun WiFi ve çekim sorunu ile 1 hafta sonra garantiye götürdüm ve 3 gün sonra telefonu aldım. Yine aynı hatalar ve telefonda donma, kendiliğinden dokunma ve ısınma sorunu oldu bu sefer Ana bayisine gönderdim yani Telpa'ya (İstanbul'daki) telefon 1 hafta sonra elime ulaştı. Yazılım güncellemişler. Telefonu aldım ve aynı sorunlar yine devam ediyor. 2. gönderdiğimde Telpa'ya para iadesi istedim para iadesini yapmadılar. Biz yapamıyoruz dediler ama sözleşmede yazıyor. Telefonun para iadesini ve gereğinin yapılmasını istiyorum.
Yorum Gönder