Lenovo vibe telefonun ekranı kırıldı. Garantiye gönderdim uçuk bir ücret talep ettiler. Ona da tamam dedik ve 1 ayı gecti hala telefonum yapılmamış ve yedek parça bekliyormuş.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Lenovo vibe telefonun ekranı kırıldı. Garantiye gönderdim uçuk bir ücret talep ettiler. Ona da tamam dedik ve 1 ayı gecti hala telefonum yapılmamış ve yedek parça bekliyormuş.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder