Selimpaşa/İstanbul'daki Tedi şubesi çalışanları S.. ve C.. Beyden şikayetçiyim. Bugün 2 çocuğumla mağazaya gittim itmeli sepetten aldım ve 2 yaşındaki oğlumun elindeydi oğlum yanımdayken öncelikle C.. Bey oğlumun elinden bana sormadan sepeti aldı. Benim deyince geri verdi ben alışveriş yaparken kasanın yanındaki ince çorapları elledi oğlum bayan merdivenin üzerinden neredeyse atlayarak "ne yapıyorsun bırak" dedi bende yanımda ben sorumluyum size ne oluyor dedim ve tartıştık. Kasaya gittim ödemeyi alırken kartımı fırlatır gibi verdi. Çok saygısızca davrandı. Yetkili istedim C.. Bey geldi ve çok saygısızca! "olayda bir şey olmadığını benim canımın sıkıldığını çocuğumu korumadığımı onların koruduğunu söyledi" tüm çorapları yere fırlattı saygısız dedim bağırmaya başladı ve şikayet edeceğim deyip çıktım. Bu 2 insanla ilgili gereğin yapılmasını istiyorum. Kötü reklam sosyal medyada ve her yerde paylaşacağım yazık!
Yorum Gönder