Faturalı Vodafone hat kullanıyorum. Sabit aylık paket tutarım 60 lira iken Mart 2017 faturam 194 lira olarak geldi. Yurt dışında bulunduğum her gün için paket aldığım söylendi. Kanıt olarak yurtdışı kullanım bilgilerimi gönderdiler. Ancak uluslararası dolaşımım ve hücresel verim kapalı olmasına rağmen internet kullanımı nedeniyle paket alımı yapıldığını anladım ve faturama itiraz ettim. İkinci itirazımda durumu kabul ettiler, ancak faturam değişmedi. Müşteri hizmetlerinden itirazınız kabul edilmiş ancak faturayı değiştirmeyeceğiz. Siz bu yanlış tutarı ödeyeceksiniz, sonraki aylarda tarafınıza çıkacak fatura tutarlarından biz bu fazla ödemeyi düşüreceğiz cevabını aldım. Ben yanlış olan fazla tutarı ödemeyi kabul etmiyorum. Bu iade şekli hangi mevzuata göre yapılıyor öğrenmek istedim. Talebinize yanıt gelmez dediler.
Yorum Gönder