Enerjisa elektrik dağıtım şirketi tesisat numaram 400**7. Borcumdan dolayı elektrik kesintim yapıldı hemen aynı gün tüm borcumu ödememe rağmen 49 saattir elektriğim açılmadı aradım şikayet kayıtları oluşturdum yapılacak bir şey yok beklemek durumundasınız cevabını aldım kesinlikle yardım alabileceğim bir yer yok telefonum şarjsız banyosuz ısınma olmadan 2 günü geçirdim. EPDK şikayet formu çalışmıyor sitenin oraya da şikayetimi bildiremiyorum çaresiz bekliyoruz bu kadar büyük bir mağduriyet yaşatılamaz.
Yorum Gönder