16.03.2017 tarihinde Alibeyköy'den kalkacak olan 01:00 otobüsünün Taksim Gümüşsuyu'ndan kalkacak servisini saat 12:30'a kadar bekledik. Baktık ki servis gelmiyor müşteri hizmetlerinizi aradım. Dediler ki yollar kapalı olduğu için servis gelemeyecek, otobüsün kalkmasına yarım saat kala! Taksiyle gelebileceğimizi ve ücretini Kamil Koç firmasından tahsil edebileceğimizi söylediler. Orada bekleyen 2 kişi ile birlikte bindik taksiye. Otobüse yetiştik. Alibeyköy'deki ofisinizdeki çalışanlarınıza durumu anlattık, bir yardımları dokunmadı. Sonra müşteri hizmetlerinizi aradık, şikayet kaydı açtılar, ne arayan var ne soran. Bu mudur sizin hizmet anlayışınız? Servis hizmetinizi yerine getirmiyorsunuz, arayıp haber vermiyorsunuz. Otobüse yetişmek için taksi ücretini de ben yükleniyorum. Sizi şikayet edeceğim, her yere! Bir daha asla Kamil Koç'tan otobüs bileti almam. Asla. Sonra niye battık demeyin.
Yorum Gönder