Sharefiles'a abone oldum fakat sadece bir siteden indirmeye çalıştığım program sonucu önüme gelen ekranda telefon numaranızı giriniz yazıyordu ve telefonuma gelen şifreyi girdiğimde 14 liralık bir ödemeyle karşılaştım. Aboneliği iptal ettim fakat bir aylık süreç için param gitmiş oldu bilgilendirme olmaksızın, bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum, usulsüzlük bu.
Yorum Gönder