İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sharefiles 14 Liramı Aldılar

Sharefiles 14 Liramı Aldılar

Sharefiles'a abone oldum fakat sadece bir siteden indirmeye çalıştığım program sonucu önüme gelen ekranda telefon numaranızı giriniz yazıyordu ve telefonuma gelen şifreyi girdiğimde 14 liralık bir ödemeyle karşılaştım. Aboneliği iptal ettim fakat bir aylık süreç için param gitmiş oldu bilgilendirme olmaksızın, bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum, usulsüzlük bu.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget