Teyzemin geçen sene aldığı Toyota Verso aracı daha 3000 km'deyken baskı balatayı yedi ve servis bunun kullanıcı hatası olduğunu söyleyip 2,500 TL fatura çıkardı, garanti kapsamında olmadığını söylediler. Ve hiçbir şekilde ilgilenmediler umursamaz bir tavırla ister yaptı ister yaptırma dediler. Toyota markasına bütün güvenimiz bitti.
Yorum Gönder