Türk Telekom 11.04.2017 tarihinde fatura detayında 1.04 TL SMS Alma adı altında bir ücret kesildiğini gördüm. Bu ücretin tarafıma iade edilmesini talep ediyorum aksi halde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağımı bildiriyorum. İlgili şirkete duyurulur.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Türk Telekom 11.04.2017 tarihinde fatura detayında 1.04 TL SMS Alma adı altında bir ücret kesildiğini gördüm. Bu ücretin tarafıma iade edilmesini talep ediyorum aksi halde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağımı bildiriyorum. İlgili şirkete duyurulur.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder