18/03/2017 tarihinde FSM köprüsünden geçmiş olduğumda HGS bakiyem olmadığı için ödemesi alınmadığını, bu tarihten sonra HGS sisteminde birkaç günde bir yaptığım sorgulamalarda geçiş ihlali olmadığı ve borç bulunmadığını gördüm. 05/04/2017 tarihine kadar tarafıma hiçbir borç bildirimi yapılmamıştır. Aralıklı olarak yaptığım e-devlet uygulamasında HGS sistem sorgusunda borç bulunmamaktadır uyarısı aldığım halde 05/04/2017 tarihinde kaçak geçiş borç bilgisi tarafıma kısa mesajla tebliğ edilmiştir. Bu tarihte Sistemde yaptığım sorgulama da borç ve ceza kaydı görünür hale gelmiştir. Borcum ve kaçak geçişim sistemde cezalı hale gelene kadar görünmemiştir. Bu noktada ihmal ve hatadan ziyade kasıtlı olarak yapıldığını düşünüyorum. Şimdi borç ve cezanın sistemde görünmemesi ve tarafıma bildirim yapılmaması nedeniyle mağdur edildim. Tarafımdan alınacak olan ceza bedelinin kaldırılmasını arz ve talep ediyorum. İlgililer ya da sorumluların hakkında işlem yapılmasını adalet için istiyorum.
Yorum Gönder