1 ay önce Samsung a3 telefonum elimde kendi kendine ekran karardı, kapandı. Biraz bekledikten sonra açıldı yan ve ön tuşları tepki verdiği halde dokunmatik ekran tepki vermiyordu. Servise gönderdim 3 hafta sonra aradılar sorun benden kaynaklanmış iç ekranı kırılmış. Güya 350 TL masraf çıkardılar ödedim 1 2 haftaya parça gelir dediler neredeyse 1 ay olacak telefondan ses seda yok. Ben böyle bir servis ve bu servise yetki veren Samsung'u kınıyorum. Müşteri memnuniyeti -1 milyar felaketten başka bir şey değil ama sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş bunu anladım.
Yorum Gönder