21 Mart'ta faturalı hatta geçiş yaptım ve geçişten önce hattımda yaklaşık 50-60 TL vardı faturam gelince hattımda ki TL'ler den kesileceği söylenmişti fakat kesilmedi. Müşteri hizmetlerini aradım bayiiye yönlendirdi onlarda ilgilenmedi. Bu ne duyarsızlıktır fatura kesim tarihim bile geçti neden insanları mağdur ediyorlar.
Yorum Gönder