İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Bezlerin Çoğunda Yan Lastikleri Yok Sızdırıyor.

Prima Bezlerin Çoğunda Yan Lastikleri Yok Sızdırıyor.

3 aylık bebeğimize hatta doğmadan en kalitelisi diye Prima bez almaya başladım ve hala kullanıyoruz ilk başlarda eşime çok inanamıyordum bezlerin bazılarının yan lastikleri olmuyor, bende onları atıyorum başladığım zaman o kenarlardan sızıntılar oluyor diyordu. Bu son aldığımız paketin neredeyse 15 20 tanesinde aynı sorun çıktı. Bundan sonrada kullanmayı düşünmüyoruz, en pahalısı en kaliteli anlamına gelmiyor. Yazık yazık en değerli varlığımıza paranın hesabını sormuyoruz, sağlığının hesabını düşünüyoruz.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget