Vodafone kişisel bilgilerimi telefon numaramı iznim olmadan ve onay vermeden Vay Mobil ile paylaşmıştır. Vay Mobil ise abone başlangıcı şekillerini kullanarak internetteki Facebook'ta ki tek bir linke tıklayıp abonelik başlangıcı, hem de aylık ücreti 64 TL olan ücretli bir hizmeti adıma başlatmış, paylaşmadığım telefon numarama ödeme çıkartmışlardır. Şimdi soruyorum ücretli bir hizmete abone başlangıcı bu şekilde yapılır mı? Bu yasal değil etik değil iş meslek ahlakına aykırı. Ücretli bir hizmetin aboneliği bu şekilde başlamaz başlatılamaz.
Yorum Gönder