Bir ay önce Turkcell'e numaramı taşıdım. Ne olduysa bundan sonra oldu. Önce 71 kusur fatura bedeli ödedim,tarifem 40 TL idi. 30 TL cayma bedelidir dedim faturayı ödedim. İkinci ay bu sefer 94 TL fatura geldi. Oysa ben bu dönemde Turkcell'e geçmiştim. Bir de kesinlikle üye olmadığım halde Harika.tv isimli bir hizmete üye olduğum söylendi. Vodafone iletişim hizmetleri bu şekilde numaramı başka bir operatöre geçirdiğinden dolayı faturayı yüksek tutarak haksızlık yapmaktadır. Şikayetimi bile dinlemediler kendiniz araştırırım dediler,Harika.tv'den şikayetçiyim.
Yorum Gönder