19 Nisan'da İstanbul'dan Antalya'ya giden 18.35 seferinde alyansımı düşürdüm. Düşürdüğüm anda bakmama rağmen bulamadım ve hosteslerden yardım istediğimde hiçbir yardım göremedim. Antalya havaalanında kayıt eşya bürosuna gittiğimde de oradaki görevli kişiye de yüzüğü düşürdüğümü söylediğim de hiç bir ilgi alaka göremedim. Yüzüğü bulmak için nasıl yol izlemem gerektiğini sorduğumda bile ciddiye almadılar ve hiç bir şekilde destek olmadılar. Yüzüğü unut tarzında konuşmalar yaptılar. Böyle bir kurum da bu tarz umursamaz ve ilgisiz insanların çalıştırılması firma için müşteri kaybına neden olur.
Yorum Gönder