Vodafone Faturalıya Kendiliğinden Geçiş Yaptırdılar. Vodafone tarifem kendiliğinden faturalıya geçiş yaptı. Acilen çözüm bekliyorum benim imzam onayım olmadan nasıl ücretlendirdiler,iyice şaşırdılar! Tiny 13:00:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Şikayetler Vodafone
Yorum Gönder