Türk Telekom sabit internet kullanıcısıyım. Yaklaşık bir aydır internet hizmeti alamıyorum. Daha doğrusu veremiyorlar. Konuyla ilgili şikayet kaydı bıraktım, teknik ekip geldi ve hattımın VDSL olduğunu ancak VDSL alt yapının desteklemediğini ADSL'e geçtiğimde interneti kullanabileceğimi söyledi. Bunun üzerine 12 Nisan'da durumu bildirip altyapı olmadığı için hattımın ADSL'e geçirilmesi konusunda kayıt bıraktım. 12 Nisan'dan beri de ne bir dönüş ne bir ilerleme kaydedildi bu konuda. Kendi yetersizlikleri yüzünden haftalardır mağdurum ve bunu düzeltmek için en ufak bir çalışmaları yok.
Yorum Gönder