21 ocak 2017 de internetten kaydıraklı ranza, başucu rafı ile 6 çekmeceli şifonyer siparişi verdim ve ödemeyi peşin yaptım. Ürün defalarca aramamız neticesinde taahhüt edilen tarihten neredeyse 1 ay sonra fatura ya da sevk irsaliyesi olmadan eksik ve kusurlu olarak geldi. Çadır, başucu rafı ve şifonyer aynası yoktu. Çekmece kulplarından 2 tanesi kırıktı. Bunun için yine aradık şifonyer aynası için biri "kargoya verilmesi yasak" bir başkası "kırılır diye göndermedik kendiniz taktirin. " dedi ve aynanın ücretini iade etmediler. Bu aramalar neticesinde yaklaşık 10 gün sonra sadece çadır geldi. Gidereceklerini belirttikleri diğer eksik ve kusurlarsa hala giderilmedi. O gün bu gündür kaç görüşme yaptık sayısı belli değil. Sürekli bir bahane ile erteleyip oyalıyorlar. Kısacası iyi niyetimizi ve güvenimizi kötüye kullandılar. Umarım en kısa sürede hatalarını telafi ederler.
Yorum Gönder