Avea'nın müşteri hizmetlerini aradım 30 dakika bağlanamadım. Temsilci yardımcı olamadı, hattımı kontörlüye taşımak istiyorum diyorum bana diyor. Geçiş ücreti 20 TL, yemin ederim nereden bulaştım bu hatta. Kimse yardımcı bile olmuyor. Aklı olan kullanmaz bu operatörü.
Yorum Gönder