Vodafone Net'ten internet aldığıma alacağıma pişman etti. Ne zaman bir sorunla karşılaşsam müşteri hizmetleri hizmetlerine ulaşamıyorum. 2 gündür internetim kesik. Teknik destek almak için arıyorum şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz diye operatör telefonu kapatıyor. Hem internet hizmeti vermeyin hem de çözüm yollarını tıkayın. Ben ne zaman Vodafone Net ile sorun yaşasam bir yerlere şikayette bulunmam gerekiyor. İnternet üyeliği alacak olan arkadaşlar Vodafone Net ten uzak dursunlar. Böyle devam ederse son çare Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Bu kaçıncı arkadaş ya!
Yorum Gönder