Metro Grossmarket'ten aldığım iPhone 5 16 GB telefon arıza yapınca metro üzerinden Evo diye firmaya gitti. Arızalı cihazın yerine iPhone 5 64 GB cihaz verildi. Cihazın sadece servis kağıdı vardır. Fatura teslim edilememiştir. İcloud unuttuğunuz için Apple cihazın faturasını istemektedir. Evo da Apple gönderdim deyip üzerinden atıyor abi ki en doğru bilgi Apple'dan fatura ait bilgiler uyuşmadığını söyledi. Uzun süreli ısrardan Evo haklıyım ki bana cihaz göndermiş. Swap diye cihaz göndermiş. Apple'den alınan bilgiye göre cihaz swap değil iCloud unutulan cihaz 64 GB bana 16 GB gönderilmiş,fatura 1 TL kesmişler. Faturadaki IMEI numarası tutmuyor,rengi tutmuyor.Şu an da Evo ürünleri satıyorlar. Cihaz Apple bilgileri ile Evo verdiği fatura tutmamaktadır.
Yorum Gönder