İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bellis Deluxe Hotel Kötü Yönetim Kötü Hizmet.

Bellis Deluxe Hotel Kötü Yönetim Kötü Hizmet.

Otel sahibine otel de yaşadığımız sıkıntıları ilettiğimizde sıkıntıları çözmek yerine tüm grubu otelden çıkarttı. Garsonlardan çatal istiyorsunuz arka masadan al diye cevap alıyorsunuz. Günaydın demeyi bilmeyen personelle dolu bir otel. Otel sahibinin kötü davranışları çalışanların içine işlemiş tamamen size yardımcı olmak yerine size akıl öğretiyorlar. Gruptan arkadaşımızın kafasına düşen havalandırma için bile gayet normal diye savunma yaptılar. Yaklaşık 100 defa Kongre için otellerde konaklama yaptım bu derece kötü bir otelle karşılaşmadım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget