İstemediğim halde, yanlışlıkla bir linkten hiç kullanmadığım, bilgim ve onayım olmayan servislere abonelik başlatılmış. Muhtemelen açılan bir sayfayı kapatırken gizli bir linkten. Fizy ve Live TV adlı bu servisler, kesinlikle hiç kullanmadığım halde, Vodafone faturama 56 TL ücret yansıtmışlar. Konuyla ilgili gerek Vodafone Red müşteri hizmetlerine, gerekse söz konusu servislerin müşteri hizmetlerine itiraz ve şikayetlerimi iletmeme rağmen, sorunu çözmediler, yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler. Göz göre göre 112 TL, hiç kullanmadığım ve iradem dışında bilinçsizce abone ettikleri servisler için tahsil edeceklerini söylediler. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz ki, koskoca Vodafone, aracı olduğu bir servisin kendisine vereceği komisyon uğruna, mağdur olan abonesini hiçe sayıyor. Tek söyledikleri, yapacak bir şey yok. Ne bir çözüm, ne bir yapıcı yaklaşım.
Yorum Gönder