İstanbul'da hizmet veren Ankara OSTİM bağlantılı sözbir evden eve nakliyat adlı şirkete eşya taşıtma gafletinde bulundum. İstanbul dan Muğla'ya nakil olan ev eşyalarından çizilmedik mobilya kalmadı desem yeridir. Amatörce topladıkları üç beş kişi ile eşyayı sarmadan ve hiçbir ihtimam göstermeden yüklemişler yükleme esnasında koskoca yatak odasının parçası olan yatak başı kenarlarını da unutmuşlar. Eşya geldi ki çizilmedik hasar görmedik eşya kalmamış üstüne üstlük yatak kayıp Milas'ta unuttuk gidip getirelim deyip gittiler. Gidiş o gidiş. Defalarca telefon etmemize rağmen ustaca asılsız beyanlar ile gittiler. Faturasız mal taşıdıkları için Maliye Bakanlığına şikayet etmekle huzur bulmaya çalıştık.
Yorum Gönder