Ocak ayında çanta almıştım. 2 ay geçmeden çantanın bir kısmında kabarmalar oluştu. Toplamda 10 kez bile kullanmadan. İncelemeye gittiğinde "kullanıcı hatası" dediler. Sonra tekrar aldığım mağazaya gittim ve durumu açıkladım. "Yeniden gönderelim" dediler. 1 hafta sonra aynı sonuç çıktı. Yalnız bu kez çantanın 3 yerinde kırılmalar olmuştu. Çanta sert deriydi. Verdiğimde bu deformeler yoktu. Cevahir AVM Dutti mağaza sorumlusu, çantanın deri olduğunu, zaten er geç böyle olacağını söyledi. Böyle sorumsuz bir açıklama daha duymadım. Hakkınızı mahkemede arayabilirsiniz deyip kapattılar.
Yorum Gönder