Verilmiş olan randevunun üzerinden 1,5 saat geçmesine rağmen bekletilmeye devam ettiğim 'özel muayenehane'dir. Artık dayanamayıp çıkmasam ne kadar daha '15 dakika sonralarla kandırılacaktım bilemiyorum tabi! Kendisiyle aynı fakülteden mezun bir hekim olarak bunun ne ahlaki, ne de etik bir açıklaması olduğuna inanıyorum. Yaptığı işte istediği kadar iyi olabilir fakat işletmecilik noktasında kat etmesi gereken epey mesafe var.
Yorum Gönder