İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Haksız Yüksek Fatura Gönderimi

Vodafone Haksız Yüksek Fatura Gönderimi

Neymiş 2 farklı siteye üye olmuşum acaba benim neden bundan haberim yok. Vodafone ne zaman bu kadar güvensiz ve basit bir telekominikasyon şirketi olmuş zaten o siteleri yapan ve yürüten kişilere hakkım helal değil. 3 katı fatura göndermek bu kadar mı kolay Vodafone buna nasıl izin veriyor ya burada bildiğin usulsüzlük var. Bana neden üye olurken bir onay mesajı gelmiyor ya da Vodafone neden bu siteye beni onaysız üye ediyor ya bunun cezasını ben çekmemeliyim. Acil faturamın düşürülmesini istiyorum. Teknolojiye çok uzak biri olsam hadi diyeceğim bu duruma ben düştüysem binlerce insan rahat bir şekilde düşmüştür eminim. Bu kadar kolay mı ya nerede tüketici hakkımız nerede müşteri memnuniyeti Vodafone faturamı normale düşürmediği durumda ödemeyeceğim ve hattı kapatacağım...

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget