İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG 49 uh 650 V İle TV İzleme Zevkim Kalmadı

LG 49 uh 650 V İle TV İzleme Zevkim Kalmadı

Aralık 2016'da LG 49 uh 650 V kodlu TV aldım. Aldığıma bin pişman oldum. Daha evvel 2012'de aldığım LG LED TV'mi 5 yıl keyifle izledim ama bu LG uh 650 serisi TV'ler LG'nin ayıbıdır sebebi ise bu serilerde renkler ekranda asla doğal değiller, renkler bulanık insanların yüzleri solaryumdan çıkmış gibi. Mağazaya TV almak için gittiğinizde izleyip diğer modellerle kıyaslayınca ne demek istediğimi anlayacaksınız. TV'yi aldıktan bir hafta sonra bunu fark ettim. Servisi aradım üründeki hatayı serviste onaylayarak ürünün aynısıyla değişim yaptı fakat bu ürün dede aynı sıkıntılar devam etti. Defalarca LG firmasına başvurmama rağmen sorunum çözümüne dair bir işlem yapılmadı artık tüketici yasası kanunları çerçevesinde hakkımı arayacağım çünkü lg49uh650v kodlu TV ile TV izleme zevkim kalmadı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget