Vodafone kullanıcısıyım bin pişmanım. Zaten aylardır yüksek fatura ödüyorum paket aşıyorum. Bugün bir bakıyım faturama dedim ve 381 TL'yi görünce kalakaldım. Sebebini öğrenmek için aradım bana anlatırken kendi ile çelişen bir müşteri temsilcisiyle konuştum, bana 325 TL'sinin SMS aştığımdan dolayı olduğunu söyledi. Geçen ay borçtan dolayı bir hafta telim kapalıyken nasıl aşabilirim? borcumu ödedim hattım açılmıştı döküman istememize rağmen defalarca gelmedi ve yoktan yere borç çıkarttılar. Her türlü hakkımı arayacağım.
Yorum Gönder