LG Electronics adlı firmaya telefonumu 2 kere göndermeme rağmen telefonumu tamir etmeden gönderdiler. Müşteri hizmetlerini aradım bir daha gönderin diyor. Müşteri memnuniyeti yok denecek kadar az. Arızasını mail yolu ile bildirmeme rağmen arızası bildirilmemiş diye geri göndermişler. 2 aydır telefonsuz dolaşıyorum. İlgililere duyurulur.
Yorum Gönder