13 gündür TTNET bağlantı sıkıntısı çekiyoruz sürekli arıza kaydı oluşturup yetkilerin gelmesini bekliyoruz fakat gelen ekipler sorunumuzu çökmüyor. İnternete gelip gidiyor en son elit ekip ücret karşılığı geldi sorunumuzu yine çözmedi ödemeyi yapmamıza rağmen son iki gündür de müşteri hizmetlerinden randevu almamıza rağmen ekip arızamızı gelip kontrol etmiyor müşteri hizmetleri yetkilerinden ve elit hizmet diye bize verdiğiniz teknik ekipten şikayetçiyiz en kısa sürede Tüketici Mahkemelerine gidip hattımızı Superonline a geçirmeyi düşünüyoruz.
Yorum Gönder