Söz konusu firmadan 190 lira değerinde ayakkabı siparişi verdim. 10 liralık bir ayakkabı gönderdiler. Değişim dedim kem küm ettiler. İade edeceğim dedim oyaladılar. 2 gün sonra iade için ürünü gönderdim ellerine ulaştı ama hiçbir şekilde geri dönüt alamadım. 1 gün sonra elimde söz konusu ürünün tüm faturaları, internet sipariş çıktıları, ve kargo bilgileri. vs. elimde ne kadar delil varsa hepsiyle birlikte şikayet dilekçesi oluşturup bulunduğum ilçedeki savcılığa şikayette bulundum. Siz de buraya yazmaktan ziyade aynısını yapın derim, bu bir kamu davası ne kadar çok şikayet dilekçesi verilirse o oranda kovuşturma ihtimali artar. Paranın derdinde değilim, sadece yapılan şerefsizliğe suskun kalmak, oldu ne yapalım dememek için çabaladım. İnşallah cezasız kalmazlar.
Yorum Gönder