KVK Ankara servisine Sony Z1 telefonumu 3 şikayetten dolayı garantiden yapılması için gönderdim. Bana telefonumun tamiri için 356,00 TL ücret istediler mesajla. Sonrasında müşteri hizmetlerini aradım ulaşamadım. Bende tamir edilmemesi için ret ettim. 2 gün sonra beni aradılar lazerle bakıp darbeden dolayı eğilme olduğunu kapağının değişmesi gerektiğini söylediler.Bende kabul etmedim cihazımı geri gönderdiler. Bende tekrar Teleservice Ankara şubesine gönderdim. Hiçbir ücret ödemeden ön ve arka kapağı bataryamı ve hoparlörü tamir edip 3 gün içerisinde gönderdiler. KVK değiştirmesi gereken kapak için benden bu kadar para istedi bu saygısızlıktan başka bir şey değil yılların KVK'sı bitmiş.
Yorum Gönder