Yaklaşık 2.5 ay önce anneme mobilya aldık bu mağazadan 2 hafta da gelir dediler 1 ay oldu neredeyse annem arayıp takip etmese ürünün ellerinde olmadığını söylemeyecekler. Daha sonra değişime çağırdılar ve başka bir ürün seçtik 1 haftada gelir dediler 2 haftada geldi ve ürünün arka kısımları yırtık doluydu daha sonra başka bir ürün ve farklı bir kumaş seçtik bugün gelen ürün önce ki hatalı ürünün aynısıydı. Bu kadar sorumsuzluk olmaz ve annem bacaklarından ameliyatlı onlar yüzünden haftalarca sandalye tepesinde oturdu kadın. Özellikle orada ki V*** bey denilen şahıs konuşma şekli olsun üslup olsun sıfır.
Yorum Gönder