KOSGEB'in vermiş olduğu krediyi kullanabilmek için bütün evraklarımı tamamladım bankaya verdim. Bankacı okey dedi çıkar, bekle bekle dayanamadım bugün bankaya gittim KOSGEB dedim kredi kullandırım da yazıyor bankacı demesin mi KOSGEB onaylamış banka onaylamıyor diye. KKB 1895 puan 1 TL borç yok ne vergi dairesine ne SSK ya bankacı pastayı paylaşıyorlar kota doldu dedi bu ne iş.
Yorum Gönder