Vodafone faturalı hat kullanıyordum 1000 SMS i bitirdim uyarı geldi paketiniz bitmiştir diye. Bende uygulamaya giriş yaptım 5 TL'ye 1000 SMS daha aldım. Ay sonunda faturam 496 TL geldi ve fazladan 700 SMS attığımı söylediler ve uygulamadan SMS paketi aldığımı görmediklerini söylediler. Onay mesajı geldi bana ama bende sildim bu onay mesajını. Bunu kanıtlayamadığım için o faturayı bana ödetmeye çalışacaklar. Numaram kapanacak diye bende farklı operatöre taşıdım.
Yorum Gönder