Kemal Tanca'dan aldığım deri montu (800 TL) 5 kez giydikten sonra kolları tamamen soyuldu ve 2 kez incelemeye gitmesine rağmen tamiri bile yapılmadan geri gönderildi. Bu kadar duyarsız malının arkasında durmayan firma görmedim. Satış sonrası ilgi koskoca bir sıfır. Yazıklar olsun 1 lirasını bile helal etmiyorum.
Yorum Gönder