2010 model Euro 4 motor kullanmaktayım. Ben hayatımda böyle bir araç ne almıştım ne de kullanmıştım. Araç 2000 devir geçmiyor. 68 surat yapıyor servise gidiyorum bırakmadık yolumuz düşene gittik. Servis araçtan anlamıyor bu işten nasıl kurtulsak firma neden uzak duruyor. Aracından satarken iyide arıza verdiği zaman neden sahip çıkılmıyor.
Yorum Gönder