İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kemal Tanca Deri Mont Dikiş Atması.

Kemal Tanca Deri Mont Dikiş Atması.

Kemal Tanca'dan aldığım deri mont 5-6 kere bile giymeden dikiş attı. Ürünü dikiş atan yerden biçimsiz bir şekilde dikilip geri gönderildi. Ben ürünü kabul etmedim ve ürünü geri gönderdim. Aradan 1 ay geçti ve ürün aynen hiçbir şey yapılmadan geri geldi. Ben ürünün iadesini değil sadece aynısından istemiştim. Satarken canım cicim, abi hoş geldin sattıktan sonra müşteri memnuniyeti çok kötü. Arıyorum tadilat yapılmış bir şey yapamayız diyorlar. Ben 5 kere bile giymediğim montu saçma bir tadilatta niye teslim alayım ki. Ayakkabılarımın çoğunu oradan alıyorum ilk kez bir mont aldık pişman oldum. Sorunum çözülmezse Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı düşünüyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget