Samsung S6 telefonumu 28 Mart tarihinde Kadıköy şubesine servise verdim. Ön kamerada mavi noktalar var, özellikle karanlık ortamda ortaya çıkıyor diye belirttim. 3 Nisan günü teslim almaya gittim fakat tamir olmadığını gördüm. Tekrar servise verdiğimde kendilerine sorunun tam izah edilmediğini, yoksa test ederken görülebileceğini belirttiler. Bu imalı tavrın üzerinde fazla durmadan bu sefer çok detaylı ve net bir şekilde sorunumu anlattım. Ön kamera, karalık, mavi noktalar. Çok net. 14 Nisan günü bir kez daha teslim almaya gittiğimde sorunlu ön kamera yerine sorunsuz arka kameranın değiştirildiğini gördüm! Üstelik "bize ön kamera olduğunu söylemediniz" gibi suçlayıcı imalara tekrar maruz kaldım. Bir de "böyle kullanın ne olacak" gibi ciddiyetsiz yorumlar da cabası. 1 ay geçti ve telefonum elimde hâlâ sorunlu. Mağdur edildim ve suçlusu olarak da ben gösterildim. Hem de iki kere!
Yorum Gönder