14 Nisan 19:00 Antalya -Adana 31 a**5 plakalı araca bir valiz ve kafes içinde evcil hayvanımla (kedi) binmek isteyince kaptan iki tane valiz sayacağını söyleyip para istedi. Beraber yolculuk yapacağım arkadaşım: "Benim bavulum yok, benim hakkımı kullansa olmuyor mu? " deyince, ben de evet böyle olsun o halde deyince kaptan köpürüp hakaretvari konuşmalarla: "Hayvan mayvan almıyorum, git ne yaparsan yap, " dedi. Fazladan iki bavulu olan bir yolcudan 40 TL alırlarken benden dalga geçerek 50 TL talep edip rencide etmeye çalıştılar. El mahkum vermek zorunda kaldım. Yetkili mercilere eli uzanan, sesini duyurabilen varsa; bu saygısız, kendini bilmez insana haddini bildirmesini rica ederim. Unutmayın! Bu dünyada yalnız yaşamıyoruz ve bugün size bu hareketi, hakareti yapan yarın bir başkasına yapmak için yüz bulacak.
Yorum Gönder