İstanbul'dan bilet alırken eşim Göksu parkının oradaki BP benzin istasyonunda inebilir miyim diye soruyor ve onay aldıktan sonra bilet alıyor. Gecenin bu saatinde bir bayanı şoför utanmadan BP 'ye gelmeden geç kaldık bir de orada duramayız diye bir yolcuyu indirirken indiriyor. Valizi de yok eşimin inmesi en fazla 30 saniyesini alacağı yerde gecenin 12 buçuğunda başka bir yere bırakıyor. Ayıptır.
Yorum Gönder