Keçiören Eğitim Araştırma Hastanesi acil servisine şiddetli kasık ağrısı sebebi ile başvurduk acil serviste gerekli müdahaleler yapılarak son olarak karın tomografisi çekildi acil servis doktoru 9 mm çapında apandisit olduğunu ve acil ameliyatla alınması gerektiğini söyleyerek bizi genel cerrahi bölümüne gönderdi fakat genel cerrahi doktoru muayene bulgularınız da apandisit yok diyerek tomografi sonucuna inanmayarak ilaç yazıp bizi eve yolladı gece yarısı eşim bir anda iyice rahatsızlandı acil olarak Ankara numune hastanesine başvurduk ve orada testler sonucu apandisit ameliyatına alındık Şimdi Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi genel cerrah doktoruna soruyorum sen nasıl bir doktorsun?
Yorum Gönder