Ben Vodafone hattımın üstüne Samsung S6 telefon aldım ve bu telefona kırılmaz cam ve kılıf taktırdım ama telefon bir gün kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Garantiye yolladım, 3.5 ay telefonu göremedim. Servis telefonu yapmadan Vodafone bayisine yolluyor, bayi de onlara geri yolluyor. 3.5 ay sonra geldi telefon. Gitmişler kırılmaz camı çıkarmışlar, telefon düştü ve cam çatladı. Şimdi ben ne yapacağım bu telefona?
Yorum Gönder