İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Bayisi Akpınar Ticaret'ten Aldığım Telefon Elimde Kaldı

Vodafone Bayisi Akpınar Ticaret'ten Aldığım Telefon Elimde Kaldı

Ben Vodafone hattımın üstüne Samsung S6 telefon aldım ve bu telefona kırılmaz cam ve kılıf taktırdım ama telefon bir gün kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Garantiye yolladım, 3.5 ay telefonu göremedim. Servis telefonu yapmadan Vodafone bayisine yolluyor, bayi de onlara geri yolluyor. 3.5 ay sonra geldi telefon. Gitmişler kırılmaz camı çıkarmışlar, telefon düştü ve cam çatladı. Şimdi ben ne yapacağım bu telefona?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget