Hesabım bilinmedik bir nedenle dondurulmuş. Pes ediyorum. Olmaz bu kadarı da. Hiçbir sorunum yokken. Yıldızlarım desen 5 yıldızlı bir satışçıydım. Satış yaparak kazandığım param orada kaldı. Gönderdiğim ürünlerde çabası. Maillere desen cevap vermiyorlar. Üstelik satış yaptığım ürünlerden 50 TL üzeri altına %20 komisyon uyguladıklarını söylüyorlar. Ama %20'den daha fazla para kesiyorlar. Ben böyle kötü site görmedim.
Yorum Gönder