09.04.2017 tarihinde 20:15 Zonguldak' tan İstanbul'a ulaşmak için Kamil Koç firması yazıhaneden almış olduğum biletim bulunmaktaydı. Terminale 20:00'da geldim otobüsü sorduğumda yolda geldiğini bir problem olmadığını 20:15'de sorduğumda ulaşmak üzere olduğunu ve 20:25'de ise otobüsün bizim terminale uğramadan geçip gittiğini bildirdiler. 3 kişi terminalde mağdur edildik ben ki biletimi önceden almışım üzerinde seyahat edeceğim güzergah yazıyor otobüs beni almadan gidebilir mi böyle bir saçmalık olur mu? Üstüne müşteri hizmetlerini aradım otobüsün yazıhane ile irtibat kuramadıklarını bana yapabilecek bir şeyleri olmadığını kendi imkanlarım ile İstanbul'a ulaşmamı belirttiler firmanın hatasını ben çekmek zorunda mıyım? Böyle saçmalık olabilir mi yıllardır kullandığım Kamil Koç firması bir anda gözümden düşmüş durumda çünkü karşımızda muhatap yok firmanın hatasını ben çekmek zorunda değilim...
Yorum Gönder