01.07.2015 tarihinde İzmir/Bornova Detel bayiinden bir Turkcell T60 telefon satın aldım. Bunun ardından telefon ilk kez 08.04.2016 tarihinde ekranın sağ üst köşesinde oluşan sarı leke ile kendini belli eden LCD ekran arızası ile servisinize yolladım. Cihaz Turkcell Platinum ekibi tarafından benden alınıp size getirildi. Ardından yine bana onların aracılığı ile geri geldi ama geldikten birkaç gün sonra telefon ekranında el ile hissedilebilir derecede oluşan açılma sebebiyle ekranın yakınlık sensörü çalışmaz oldu. Bu yüzden yüzüm konuşurken tuşlara basıyor idi. Bunun ardından bugüne kadar belki 5 defadan fazla size gitti geldi ve en son gidişinde ise telefona ilk baştaki arızalı ekranı takıp yolladınız!. Şimdi yine ekranın sağ üstünde sarı leke var, yine ara ara yakınlık sensörü çalışmıyor ve konuyu Tüketici Hakem Heyetine aktardım.
Yorum Gönder